پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 958
نویسنده : شاروم فرهنگ

  همان‌طور که تاریخ بارها و بارها نشان داده، طلا و نقره شاید تنها گزینه‌های بلند‌مدت برای سرمایه‌گذاری باشند که ریسک‌ گریز شناخته شده‌اند.

بخشی از ریسک‌ گریزی این دارایی‌ها ناشی از این واقعیت است که این فلزات از قدیم توسط افراد جمع‌آوری و اندوخته (احتکار) می‌شده‌اند، به ویژه در زمان‌هایی که اوضاع مالی به چالش کشیده شده و یا دوره تورمی بالایی به وجود آمده باشد.

مهم‌تر از همه اینکه، فلزات گرانبهایی همچون طلا و نقره دارایی‌های نقدی هستند که می‌توانند به آسانی به پول نقد تبدیل شده و یا در داد و ستد کالایی رد و بدل شوند؛ این دو ویژگی به تنهایی فلزات گرانبها را تبدیل به دارایی‌های منحصر به فردی برای سرمایه‌گذاری کرده است و این دقیقاً چیزی است که رقبای ضد‌طلا ظاهراً موفق به درک آن نشده‌اند.

..::برای مطالعه کامل مقاله به ادامه مطلب بروید::..


:: موضوعات مرتبط: نبوغ مالی , دانش مالی , نکات , ,



بازدید : 783
نویسنده : شاروم فرهنگ

اگر شما فقط یک اتاق ، یک خط تلفن و سی روز زمان برای کسب در‌آمد از اینترنت داشتید ، چکاری با آن‌ها می توانستید انجام دهید؟ خوب جالب نتیجه ائی از این برنامه نیمه مدون می‌توان گرفت که ممکن است برای خیلی‌ها ، خیلی مفید باشد. اینکه من در طی این مدت سی ماه چکاری انجام می‌دادم ، بماند برای فرصتی مناسب و طراحی هیجان انگیز اما آنچه اکنون در زمینه این برنامه کسب در‌آمد اینترنتی در سی روز می‌توانم به شما ارائه کنم نظر «گری ناکلز» یکی از بازاریاب های موفق کسب در‌آمد اینترنتی است.

متن کامل مقاله در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید ...


:: موضوعات مرتبط: نبوغ مالی , دانش مالی , ,



از تفکر تا عمل
نوشته شده در
بازدید : 742
نویسنده : شاروم فرهنگ

در این مقاله می خوانید :

1-  همه چیز از “ایده” شروع می شود

2-  ایده های مستقل ؛ ایده های متاثر

3-  قدر ایده هایمان را بدانیم

4-  ایده هایمان را مدیریت کنیم

5-  به سراغ ایده ها بریم و از آنها استفاده کنیم
 
به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید . . .


 


:: موضوعات مرتبط: نبوغ مالی , دانش مالی , سیستم معاملاتی , ,



بازدید : 641
نویسنده : شاروم فرهنگ

تهیه Osborn اسبورنچک لیستی از سوالات درباره ی یک محصول، یک فرایند، یا هر موضوع تحت بررسی دیگر می تواند دیدگاه های جدیدی ایجاد کند و به نوآوری منتهی شود. یکی از متداول ترین چک لیست ها برای خلق ایده، چک لیستی است که توسط الکس.اف.اسبورن در سال 1953 طراحی شد. وی این چک لیست را در زمانی طراحی کرد که در یک شرکت بزرگ تبلیغاتی شراکت داشت.

برای مطالعه متن کامل مقاله به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید . . .


:: موضوعات مرتبط: دانش مالی , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد